Ha technikai problémával találkozik programjaink használata során, akkor mielőtt kapcsolatba lépne Ügyfélszolgálatunkkal, kérjük tanulmányozza tudásbázisunkat az alábbi linken:
Elakadt az Infotékás programok használata során? Aggodalomra nincs ok: cégünk szakképzett munkatársai azonnal segítenek. Legyen szó hibakeresésről és javításról, frissítésről, mentésről, bemutatókról vagy betanításról, ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésre. A háttértámogatás mindemellett fejlesztők, továbbá területi szakértők bevonásával történik.
Együttműködésünk többféle módon is kivitelezhető: befáradhat hozzánk, az irodánkba, kollégáink kiszállhatnak az Ön telephelyére, de akár interneten keresztül is rákapcsolódhatnak a problémás számítógépre. A megoldás módja minden esetben a felmerülő igényeket követi, és a kérdés jellegét tükrözi. Személyre szabott ajánlatot a (06-1) 452-1051-es telefonszámon vagy írásban az info@infoteka.hu email címen kérhet.
A szolgáltatás aktuális ára az elvégzett munka típusának és a munkaórák számának függvénye. Amennyiben Ön rendelkezik szoftverkövetéssel, vagy befizetett klubtagunk, 50% kedvezményt biztosítunk a mindenkori eseti árból. Paraméterezés és egyedi fejlesztés esetén a felmerülő kérdésre személyre szabott árajánlatot kínálunk, míg általános esetben a díjszabás az alábbi táblázat alapján történik:
Szolgáltatások | Nettó ár |
---|---|
Konzultáció | 15 000 Ft / óra |
Konzultáció – kedvezményes | 7 500 Ft / óra |
Adatbázis javítás | 15 000 Ft / óra |
Adatbázis javítás – kedvezményes | 7 500 Ft / óra |
Adatbázis javítás DOS-os szoftverekre | 20 000 Ft / óra |
Tanácsadás, hibakeresés | 15 000 Ft / óra |
Tanácsadás, hibakeresés – kedvezményes | 7 500 Ft / óra |
Online segítségnyújtás | 16 000 Ft / 0,5 óra |
Online segítségnyújtás – kedvezményes | 8 000 Ft / 0,5 óra |